Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Helene - 20 januari 2009 19:12

klockan ringer & moa uttrycker att det e för tidigt att gå upp & vill fortsätta sova.. Sötnosen min gottar ner sig igen & jag går upp & fixar iordning  & äter frukost men det dröjer inte länge innan moa har krypit upp i soffan istället . Vi gör oss iordning & jag går med moa till dagmamman & sen går jag hem i mellan och sen va det dags att åka ner till Mvc - väl nere på mvc mäter dom magen & mkt riktigt har jag växt 1.5 cm så min bm ringde till KKÖ & jag ska på tillväxtUL på torsdag för att se hur stor lillgrabben e.


Sen blev det luncha med jonna & sen så shoppade vi loss lite =)..

Handlade lite & åkte hem & det fick bli kycklingsallad till middag idag MUMS!


Ska ta mig ett bad nu & ringa upp gumman !!!

 P&K

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards