Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Helene - 23 januari 2009 18:21

idag vaknade jag 5.20 såå underbart eller inte - gick upp & sen gick jag & la mig igen .. tog ett bra tag innan man somnade om igen ..


Sen vaknade man halv  9 igen - Segade mig ett bra tag & åkte ner till allum vid 12 & åt lunch med jonna & pia.

Sen gick jag upp & köpte en kamera & erik va snäll och gav mig lite rabatt så det blev en ceriserosa casio =) så nu ligger den i laddaren & när den har laddat färdigt kan jag fota massa igen =)...


sen blev det en hello kitty väggklocka till moa, mysbyxor till mig , foundation ( haha om det nu stavas så ) , body & byxor till colin & en present till julia .


Nu e jag e helt slut & ska ta mig en dusch & sen blir det räkor med älskling och kolla på let´s dance .


P&K



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards